من پیر شدم ساجی تو کجای؟

ساجی از شمار دست هایم دوری ومن شکل دوری تو را نمی دانم گیجم دختر مرگ برای تو شکل پیدا نمی کند چرا؟

مقدمات آماده نت شده زمین را آب پاشی کردیم من تنهام کنار موسا تونیستی من حست نمی کنم انگارگم شدی یه وسط های از راه نمی دونم چرا ارتباطم قطع باهات نیستی ساجی چند وقته تو اتاقتم نیستی اصلا نبودن برای تو معنی پیدا نمی کنه.من احساس می کنم وارد پیری شدم آره من پیر شدم ساجی آدم باید پیر باشه تا نزدیکاشو از دس بده .ساجی من هیچ برنامه ی برای نبودنت ندارم هیچ!همیشه برنامه ریزی ها با تو بود حتی برای تنهای ومصیبت های منم تو برنامه می ریختی.تو اتاقت آرامش عجیبی خابیده .دوس دارم اتاقتو کول کنم باخودم ببرم.چقدر کتاب نخونده داری دختر! همیشه می گفتی فعلا بگردیم. هر وقت پیر شدیم کتاب می خونیم.من پیر شدم ساجی تو کجای ؟

من نبودنت ومرگت تو مخم نمی ره هنگ کردم دختر گیجم گیجی بزرگ اصل انم گریه ام نمی یاد برات.اصلن باهات قهرام هنوز چرا اون روزی اونجوری  حرف زدی باهام ؟هان ؟

گفتی بندر نیستم

من رفتم پیش آقای شهیدی گفتم ساجده کجاست

 گفت داره میاد اینجا.

گفتم به من گفته بندر نیستم.

گفت بیشین الان مباد دوستاش براش کتاب اوردن

 منم گفتم حالا که به من اینجوری گفته من منتظرش نمی مونم چت بود اون روز چرا اونجوری بودی؟

من دلم نمیخاد تو بمیری ساجی .من از مردن خسته ام اصلا من مردها رو دیگه دوس ندارم .چرا همه منو تنها می ذارن؟من تنهای دوس ندارم دوس دارم با هم بریم لب دریا دوچرخه پیاده بیام از فرهنگسرا تا شهربانی بستنی بخوریم بعضی وقتا هم ذرت مکزیکی بخوریم .با هم شعر بخونیم کتاب بخونیم با هم بحث کنیم دعوا کنیم بریم پیش موسا

تو چرا مردی هان؟

بیا بگو دیگه تو که برای همه کارات جواب داشتی بیا بگودیگه.آره حتمان میخای بگی لیز خورده ام دس خودم نبود .ولی من که می دونم خودت برنامه ریزی کردی اون یاداشت خوندم بالای کتابخونه ات.خودت خاستی که شده حالا بگو من چه کار کنم؟!ساجده من تنهای دوس ندارم تخیل ورویاپردازی دوس ندارم.مرورخاطراتم دوس ندارم.می خام کنارباشی .ساجی زنده  سرحال!!!

نظرات 18 + ارسال نظر
majid دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ


๑۩۞۩๑ بزرگترین وب هکر ایران ๑۩۞۩๑

سلام وب خیلی خوبی داری داداش خواستی یه سر هم به ما بزن خواستی لینک من رو تو وبلاگ بزار تو قسمت نظرات بنویس من هم لینک میکنم بهترین برنامه تبلیغاتی وبلاگ رو تو وب گذاشتم میتونی واسه خرید به صورت تضمینی اقدام نماید.
با تشکر از شما

www.webhacker.blogfa.com

هفت رنگ دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ب.ظ http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

مشاور سرمایه گذاری دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ


سلام دوست عزیز
اگر می خواهید یک سرمایه گذاری درست را تجربه کنید یا
علاقمند به داشتن یک کار پر درآمد و آزاد را دارید شما میتوانید از وبلاگ ما دیدن کنید

سیاورشن دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ب.ظ

فکر می کنم باید از تو تشکر کنم ولی دلیلش ...

گوج گنو سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:32 ق.ظ http://goojegeno.blogsky.com

نمیرد انکه دلش زنده شد به عشق

روح اله بلوچی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ق.ظ http://www.parparook.blogsky.com

سلام
به شما که از دوستان صمیمی ساجده بودی تسلیت میگم....خداوند اورا رحمت کند...

احسان سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ق.ظ http://lakposht.blogsky.com

یک شاعر مرد

مریم سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ

گنجشکک عزیزم
اون هست همین دورو ورا حسش کن باهاش بحث کن واسش شعر بگو ساجده دیگه چیزی نمی خوره زیادی سردیش شده ولی تو باز باهاش باش تنهاش نذار بهت نیاز داره
کتابای نخودتو بخون بلند بخون تا ساجده بشنوه اون هنوزم می خواد شعر بگه اون هنوزم می خواد کلمات یه حس نارنجی پیدا کنه آخه دختر پس دوستی به چه درد می خوره هان هان ؟
آره تو پیر شدی ساجی هم پیر شده هممون پیر شدیم ...
یادت باشه به ساجی بگی دیگه از این شوخی ها نکنه تو بازی قایم باشک بازی حالا تو نتونستی پیداش کنی ولی مطمئنم چند روز دیگه پیداش می کنیو مجبورش می کنی به جا یکی ذرت مکزیکی دوتا واست بخره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ

چشم براه
چند روز قبل دیدمش وبی توجه از کنار هم رد شدیم با دوستش بود آخه چرا به هم سلام نکردیم حالا بغض کردن هم فایده ندارد یادش همیشگی و گرامی

احسان شهریاری سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ب.ظ http://lakposht..blosky.com

روحش درخشان به یادش شاد باش

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ب.ظ




سلام. لطفا این مطلب را هم بخوانید تا کمی بیشتر فرق نقد تا دست نوشته های دوران مدرسه را دریابید.
http://newarts.blogfa.com/post-111.aspx

من سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

و بدین سان است
که کسی می میرد
و کسی می ماند...

حوری چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ق.ظ


زیباچشمهای ساجده به خوابه تقدیرحق رفت..از التماس نیگاه کاری ساخته نبوده.......و نیست ..
بازهم موعد آفتاب عینکی به چشمهای عزیزی که خواباندند دور دور دور...
ترس از تکراره گرمایش و تعبیر داد زجر وداعی با لرزه سرد..

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود...
صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم سپارند به یاد...

محمد چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ب.ظ http://bazneshaste.blogfa.com

سلام
دوباره نوشته هات را دیدم.مدت زیادی است خبری ازت ندارم.امید وارم شاد باشی.یه سر هم به من بزن و نظر بده.

[ بدون نام ] شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ق.ظ

سلام
نشست جوانان و وبلاگ نویسان با حنیف مزروعی شنبه ساعت 8 شب ، بین چهار راه رسالت و میدان صادقیه ،جنب خوابگاه دانشجویان (کوثر )،ستاد دانشجویی میرحسین موسوی

[ بدون نام ] یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ب.ظ

در پی اتهامات وارده به آقای هاشمی رفسنجانی، از سوی آقای محمود احمدی نژاد، امشب مورخ ۱۷/۳/۸۸ راس ساعت ۲۱ شب برنامه مصاحبه خبری با حضور آقای هاشمی رفسنجانی در شبکه خبر پخش خواهد شد. از آنجا که این مصاحبه در تصمیم گیریهای انتخاباتی نقش بسیار مهمی خواهد داشت حتما این برنامه را ببینید و به نحو شایسته اطلاع رسانی کنید

آنا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ب.ظ http://anapourna.persianblog.ir/

سلام. تسلیت میگم.
میشه بگب ساجده بالای تختش چی نوشته بود؟؟؟

م.ص سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ق.ظ http://camp.parsiblog.com

اگه قرار بود .......................................................................................... هیچی نمتونم بگم

فقط متاسفم ................................ همین .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد