عیدی زورکی

 

  • ضمن تبریک سال پلنگ ایرانیِ مضاعفِ صبور! وتشکر از دوستانی  که این چندروز لطف کردن به بنده کامنت گذاشتن و sms دادن وتبریک گفتن بریم سر اصل مطلب    

  • آقاما عیدی می خواهیم.. 

واولین کسانی که بنده همین جا یقه مبارکشان را می چسبم دوستان عزیزم آقایان عکاس 

 

    روح الله بلوچی                حسن بردال             عبدالحسین رضوانی 

 

 

 می باشند!

  • خدای نکرده منظور من اسکناس های مهربان سبزتان نیست !آنها را همان جا لای قرآن نگه دارید لطفاٌ
  • اما چند وقته فکر می کنم اگر عکس های از این دوستان را بیبنم که اسم عکاس در آن قید نشده  باشه قوه تشخیص عکاس رو دارم یا نه! 
  • من به طور مداوم حداقل 2سال است که فتوبلاگ ها یشان را دنبال می کنم دقیقان بعد از نمایشگاه پنجاه! البته در آن نمایشگاه  فقط عکسهای آقای بلوچی وآقای بردال به نمایش گذاشته شده بود.اما من واقعا آن موقع نمی توانستم زاویه نگاه عکاس ها را از هم تشخصیص بدهم.واقعا به هم نزدیک بود!البته گناه گردن من هم بود چون هنوز یک مخاطب حرفه ای وبا شناخت نشده بودم.    

  • ولی عیدی من: 
  • دوست  دارم اگر می شود واین دوستان خودشان هم تمایل داشته باشن یه سری از عکس های خودشان را درکنار هم بدون ذکر نام منتشر کنند ومخاطبها  فراخوان شوندبرای انتخاب عکاس عکس ها..
  • که هم من مخاطب خودم را بسنجم که بعد گذشت چند سال زمان مخاطب مستمر بودن آیا می توانم عکاس را تشخیص بدهم هم آنها خودشان را که چقدر نگاه شان مستقل ومنحصر به فرد است 

 

  • به هرحال فکر می کنم دوستان دیگری هم مثل من از این عیدی خوشحال بشن 
  • آقایان لطفاٌ عیدی ما رو بدین ما بریم پی کارمون...
نظرات 8 + ارسال نظر
روح اله بلوچی دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام....سال خوبی داشته باشی...
امیدوارم توی این سال به هر چه دوست داری برسی...
..
عیدی هم بروی چشم...

سلام

مرسی و ممنون روح مهربان

kiyOOsk دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://kiyOOsk.blogsky.com

سلام .
قابل توجه تمام دوستان .
در پارک دولت بازی جالبی به نام پنت بال اومده که خیلی جالبه .
البته یکم پسرونست اما دخترها هم می تونن بیان .
این بازی با تفنگ و تیرهای رنگیه که دو تیم می شیم و باید به سنگر هم نفوذ کنیم . خیلی مهیجه !
تعداد بازیکنان حداقل باید ۱۰ نفر باشد و ورودی هر نفر ۸۰۰۰ تومان است .
مکان این باشگاه آخر پارک دولت جنب کارتینک .

خیلی خوبه اگه بچه های وبلاگ نویس جمع بشن و یک تیم تشکیل بدیم و بریم .

حسن بردال دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.loor.blogsky.com

سلام
سال نو رو بهت تبریک میگم فاطمه خانم!
از طرف من عیدی شما محفوظه.

سلام .مرسی ومتشکرم

حسن عزیز

امیرحسین حیدری دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ http://kaleng.blogsky.com/

سلام عید شما مبارک
عیدی زورکی! جالبیه
ما هم منتظر می مونیم.

kiyOOsk دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ http://kiyOOsk.blogsky.com

سلام .
اگه عکاسان عزیز این کار رو بکنن خیلی خوب میشه .
البته بنده خیلی سبک این دوستان رو نمی شناسم ولی دوست دارم عکس ها رو ببینم و سعی کنم .

فکر خوبیه فاطمه خانم .

سلام
بله! عکاسان عزیز دوستان من هستند و آدم های سخاوتمندین فکر نمی کنم عیدی من رو فراموش کنند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.cinemabnd.blogsky.com

سلام سال نو مبارک
ثبت نام در کانون فیلم بندرعباس

ارتا سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ http://artazahedi.blogspot.com

اگه تو عیدی از اینا گرفتی منم یه عیدی خوب بهت میدم...

سلام آرتا جون

یاد باشه قول دادی یا

ازطرف امامدادی جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ

سال نومبارک
ولی خیلی بیکاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد